NEM    LUXUS    NAGY    LÁBON    ÉLNI!

Rólunk

Kik vagyunk mi ?

Magyarország legnagyobb extra méretű férfi ruházatot árusító vállalkozása vagyunk, és ugyanezt büszkén elmondhatjuk magunkról a nagyméretű női és férfi cipők piacán is.

Nagyban  a legnagyobbak vagyunk!

De mégis, hogyan jutottunk el idáig?

 Hosszú, kihívásokkal teli út vezetett el idáig, amely megannyi örömet, sikert, de megpróbáltatást és újratervezést is tartogatott, és végtelenül hálásak vagyunk, hogy ezt az utat mind a mai napig járhatjuk, sőt még mindig vannak további ötleteink és terveink  a fejlődésre.

 Ez az utazás 1996-ban kezdődött, amikor is a Rákóczi úti Extra áruház megszűnésével, Édesapámnak, az Óriás Shop Kft egyik alapítójának legjobb barátja kétségbeesetten vakarta a fejét, hogy ezentúl Ő honnan fog öltözködni?

 “Varrunk majd mi Neked ruhát, Jancsi!” - mondta lelkesen Édesapám vigasztalásul a barátjának, és bizton állíthatom, hogy ebben a lelkes pillanatában bele sem gondolt abba, hogy egy cseppet sem ért a ruhákhoz,  a varráshoz meg pláne, mindösszesen ősi kereskedői vénája van. Az ötletet Édesanyám, a cég másik alapítója manifesztálta, és 1996-ban Zuglóban, egy családi ház aljában megnyitott az ország első nagyméretű férfi ruhákat árusító vállalkozása. Nem az akkor még vásárlói központnak számított forgalmas Belvárosban, de nem ám! Zuglóban, a kertvárosban, ahol csak legfeljebb az utcában lakók tudták, hogy kik vagyunk, és milyen furaságot találtunk ki. De legalább parkolóhely mindig van az utcában…..

 Honnan szereztük be a ruhákat, ha az egyetlen áruház is már bezárt, ami valaha ezzel foglalkozott? 

 Édesanyám varrodákat keresett fel és mondta el a vízióját, hogy milyen ruhákat szeretne varratni a nagyméretű vásárlóknak.

 Jó, jó, mondták a varrodák, de van szabásminta? Mekkora a méret követés? Milyen méretekben varrjunk? Mekkora az anyagfelhasználás? És, egyébként pedig csak 30-50, sőt, néha minimum 100 darabot kell rendelni egy-egy fazonból méretenként, különben nem éri meg a varrodáknak átállítani a szabósort.

 És ezzel egyidőben már szembesültünk is a számtalan kihívással és megoldandó feladattal, és kezdetét vette a mind máig tartó beszállító és gyártó keresés, a folyamatos tanulás és fejlődés, és a soha véget nem érő küldetés tudat, hogy a lehető legmagasabb szinten és minőségben szolgáljuk ki a vásárlóinkat.

 Hisszük, hogy azért, mert valaki nem az átlagos konfekció méreteket viseli, még nem kell megalkudnia. Ugyanolyan stílusosan, jó minőségű alapanyagokból varrott ruhákban, a testalkatának megfelelő darabokban, akár színesen is öltözködhet, mint mások.

Legnagyobb örömünk a boldog és elégedett vásárló.

 Szüleim kitartó és tűzön - vízen átverekedő hozzáállásuknak köszönhetően, az Óriás shop név egyre ismertebb lett. Rendíthetetlenül hittek abban, amit csináltak.

A cég rohamos növekedésnek indult,országszerte nyíltak a franchise üzletek, még határon túl is, közben elindult a tévéműsorok szponzorációja, a közéleti személyek és a művészvilág szereplőinek öltöztetése, mind-mind növelte az ismertségünket és büszkén mondhatjuk, országos jóhírünket. A mai napig mi látjuk el a színházakat, filmeket ruhákkal,cipőkkel, amikor nagyméretű  ruhákra vagy cipőkre van szüksége a stylistoknak az adott produkcióban.

Sőt, még netflixen is vannak sorozatok,amelyekben a tőlünk beszerzett cipőt viselik a karakterek.

 Édesanyám számtalan kockás füzetet írt tele, minden számítást, teendőt, készlet nyilvántartást, megrendelést, vásárlói nyilvántartást, egyszóval tényleg mindent kockás füzetekben vezetett. Szigorúan francia kockás füzeteket használt. És mindig tudta, hogy melyikbe mit írt fel és hová. “ Lapozz még kettőt, és ott lesz! - mondta mindig, és ott volt! A teljes raktárkészlet a fejében volt.

Törzsvásárlóinkat név szerint ismerte, tudta a méretüket, még azt is, hogy ki mikor mit vásárolt.

 Nálunk mindig a vásárló volt az első, és ez a mai napig is így van.

Ezt a hozzáállást következetesen megkövetelte minden eladótól, én is tőle tanultam ezt (is ) .

 Az évek során hatalmas tapasztalatot szereztünk arról, hogy a vevőinknek mire van szüksége. Melyek azok a termékek, fazonok, anyagok, színek, amelyek egyszerre kényelmesek, jó minőségűek, strapabíróak, de stílusosak és trendkövetők is.

Pontosan tudjuk, hogy milyen testalkatnak milyen fazont ajánljunk és milyen méretben.

 2007-re a cég kezdte kinőni a kockás füzeteket, Édesanyám pedig kezdett fáradni.

Szükség volt arra, hogy a kockás füzeteket felváltsák a rendszerek.

 Ezen a ponton vettem át a vállalkozást, és feltett szándékom a modernizálás volt,de úgy,hogy a hagyományokat és az addig megalapozott értékeket megőrizzük, továbbra is a vevői igényekre reagálva.

 Személy szerint én is hosszú utat jártam be abban, hogy megtanuljam, megtartani és tovább építeni valamit sokszor legalább annyira nehéz,és legalább akkora érték, mint a kezdetektől felépíteni azt.

És mindeközben.....

Rájöttem arra is, hogy az én utam inkább vezet a cipők útján, így elkezdődött a vállakozás fejlesztése ezen a területen.....

És ez a bemutatkozás is folytatódni fog, ahogyan  a történetünk is.....